Stichting Rhienderen Centrum werkt voor jongeren

Het zorgdragen voor en/of het aanbieden van werkplaatsen voor jongeren teneinde hen voor te bereiden op een arbeidsplaats in de maatschappij. Dat is wat wij doen!
Door onze uiteenlopende projecten ontdekken jongeren hun passie. Binnen onze stichting bieden wij alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Verantwoordelijk voor de begeleiding is Eelco de Gans, oprichter van de stichting en voormalig jongerenwerker. Sinds de oprichting van de stichting werd hij geassisteerd door Thal Stubbe, die inmiddels als ondernemer zelfstandig aan het werk is gegaan.
Op onze website vindt u meer informatie over onze projecten.

Als stichting zijn we nonprofit en hebben hierin geen winstoogmerk en werken onze doelen na.

Steigerhouten meubels uit eigen werkplaats

Steigerhouten meubels

In onze werkplaats kunt u terecht voor maatwerk steigerhouten meubels. Wat uw wens ook is... Wij maken het graag voor u tegen een scherpe prijs. Een gediplomeerd timmerman geeft leiding en houdt toezicht in de werkplaats. Zo bent u verzekerd van goede kwaliteit! En... Met uw aankoop steunt u onze stichting! Kom gerust eens een kijkje nemen... Wij staan u graag te woord.

Steigerhouten decoratie

Re-st-art

Re-st-art is een project waarbij jongeren decoratie-producten maken van steigerhout.

Atelier Van Oud Naar Nieuw

Steigerhouten meubels

Het doel van dit project is, met het oog op recycling, gebruikte meubelen weer een nieuw leven te geven. De meubels worden onderhanden genomen door onze jongeren, door deze schoon te maken en eventueel op te knappen.

Klussendienst Graag gedaan

Steigerhouten meubels

Met onze klussendienst "Graag Gedaan" doen we klussen waar u niet aan toe komt. Van kleine klussen binnenshuis tot onze boodschappenservice tot het onderhoud van uw tuin. Wij doen het graag!

Development: W3Company