Atelier Van Oud Naar Nieuw

Steigerhouten meubels

Het doel van dit project is, met het oog op recycling, gebruikte meubelen weer een nieuw leven te geven. De meubels worden onderhanden genomen door onze jongeren, door deze schoon te maken en eventueel op te knappen.

Het atelier/kringloop "van oud naar nieuw" is geopend op maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Kom gerust een kijkje nemen op de Hazenberg 18L te Brummen...

Crowdfunding

Als stichting zijn we vanuit een burgerinitiatief begonnen en uitgegroeid tot een uitzonderlijke erkende werkplek met vele erkenningen en kwaliteits zorg landelijk die we landelijk hebben uitgezet en zijn vanaf 2011 onafhankelijk hierin. Zonder enige subsidies hebben we het tot op heden gered.

Door jongeren vele mogelijkheden aan te bieden en aan te nemen via stage periodes en via overheids instanties is er een mooi team ontstaan. Door de Covid 19 is er een moeilijke tijd aangebroken en kunnen we niet anders dan een crowdfunding te starten om het bestaansrecht te kunnen behouden.

Via Stichtingrhienderencentrum NL45INGB0006938978 steunt u het goede doel van onze stichting en jongeren en het behoud ervan. U kunt ons uiteraard bereiken op 0649592241 voor informatie en zijn ontvankelijk elk moment van de dag op onze verschillende locatie's waardoor u een waardevol project zichtbaar wordt.

Bij voorbaat danken we u namens vele jongeren van 14 / 24 jaar en 24 plus vrijwilligers en deelnemers die een betekenis hebben voor jongeren.

Actueel aanbod op Marktplaats

Via onderstaande link kunt u onze actuele Martkplaats-advertenties bekijken.
Neemt u bij interesse gerust contact met ons op.

Bekijk al onze Marktplaats advertenties

Development: W3Company